مرغ 24

مرغ منجمد از مرغداران برای ذخایر استراتژیک خریداری شد

برای حمایت از تولید کنندگان داخلی با توجه به روند افزایش تولید جوجه‌ریزی و امکان کاهش قیمت مرغ زنده و گوشت مرغ، ۱۵ هزار تن مرغ منجمد از مرغداران برای حمایت از آنها و تامین ذخایر استراتژیک خریداری شد و خریدهای صورت گرفته توسط شرکت پشتیبانی امور دام از مرغداران مستقل، زنجیر‌های تولید، اتحادیه‌های سازمان تعاون روستایی و تحت پوشش اتاق تعاون و تشکل‌های تولیدی است و این شرکت آمادگی دارد که بطور مستمر مرغ مازاد را از هر یک فعالان تولیدی صنعت طیور مذکور بطور نامحدود در سراسر کشور خریداری کند.
تاکنون از 14 استان مرغ مازاد بر نیاز بازار خریداری شده و استان‌های مازندران، اصفهان و البرز با توجه به آمار میزان تناژ خریداری شده به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم هستند و در میزان خرید صورت گرفته ارزش مرغ منجمد خریداری شده معادل 1.2 همت است و این خریدها از طریق دستورالعمل‌های این شرکت به اداره‌های کل پشتیبانی امور دام استان‌ها ابلاغ و به جامعه هدف اطلاع‌رسانی شده و کلیه خریدها با انعقاد قرارداد با تولید کنندگان انجام شده است و این سیاست‌های حمایتی در جهت ارتقای امنیت تولید در جامعه مرغداران تا زمانی که مازاد تولید مرغ در کشور وجود داشته باشد بطور مستمر و نظام‌مند صورت می‌گیرد و همچنین بمنظور حمایت از جوجه‌ریزی مطلوب در ماه‌های آتی نیز “قرارداد خرید آتی تولید مرغ” به استان ها ابلاغ شده است که نسل جدیدی از قراردادهای هوشمند محسوب می‌شود.
مرغ‌های منجمد خریداری شده در محدوه وزنی 1200 تا 2000 گرم بوده و در قراردادهای منعقده با موضوع “تامین مرغ تولیدی آتی” مرغ منجمد با تحویل نهاده‌ها بصورت مدت‌دار 2 ماهه در اختیار تولید کنندگان قرار داده می‌شود.
همچنین با هماهنگی‌های بعمل آمده بین شرکت پشتیبانی امور دام کشور و بخش خصوصی روزانه بین 1200 تا 1400 تن محموله گوشت مرغ گرم از استان‌های همجوار شامل: مازندران، ‌گیلان، گلستان، سمنان، زنجان، قزوین و البرز وارد استان تهران می‌شود که از این میزان 500 تا 600 تن از آن وارد میدان بهمن بعنوان بارانداز و توزیع کننده اصلی گوشت مرغ استان مذکور می‌باشند و از میان این استان‌ها بیشترین میزان سهم تامین گوشت مرغ را به ترتیب مازندران، گیلان و گلستان برعهده دارند.
مدیران پشتیبانی امور دام استان‌های تامین کننده گوشت مرغ استان تهران، موظف به انجام نظارت عالیه بر ارسال میزان سهمیه تخصیصی روزانه به استان مقصد می‌باشند.
نماینده شرکت پشتیبانی امور دام کشور در راستای رصد بهنگام و بموقع بازار و امدادرسانی در صورت بروز هرگونه مشکل در میدان بهمن استقرار دارد و بر روند فعالیت‌ها نظارت می‌‌کند.
با تمهیداتی که در وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام کشور اندیشیده شده هیچ نگرانی در زمینه تأمین، عرضه و توزیع مرغ در ماه مبارک رمضان و ایام عید وجود ندارد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره های داخل سايت سابين پروتئين تماس حاصل فرمائید 

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

سبد خرید