تخم مرغ 9

از رشد تولید تخم‌مرغ تا اخطار مجلس به وزیر جهاد کشاورزی

قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار قزوین مانند هفته های گذشته ۸۵ هزار تومان بود و هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ نیز ۱۱۵ تا ۱۲۵ هزار تومان به مشتریان عرضه شد.
هم‌اکنون ۶۸ واحد مرغ تخمگذار در استان قزوین فعال است که ظرفیت تولید آن‌ها ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه است که در سال جاری ۸۱ هزار تن تخم‌مرغ در این استان تولید شده که این رقم در سال گذشته ۶۳ هزار تن بوده است و رشد ۲۸ درصدی داشته است.
حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه قیمت گوشت قرمز و مرغ دائماً در حال افزایش است فرصت یک هفته‌ای به وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولان مربوطه داد تا در خصوص کنترل بازار و ایجاد ثبات در قیمت گوشت و مرغ تصمیمات درستی را اتخاذ کنند که در صورت عدم توجه و عدم بازگرداندن قیمت‌ها، برای وی تصمیم‌گیری خواهند کرد.
همچنین قیمت گوشت قرمز هر روز در حال افزایش بوده و حدود هر کیلو ۷۰۰ هزار تومان رسیده است و نمی‌توان شاهد رشد قیمت‌ها و کوچک شدن سفره مردم باشیم و برای این موضوع کاری نکنیم.
در هفته‌ای که گذشت قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی در بازار قزوین ۶۳۰ تا ۶۵۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت گوساله نیز ۵۷۰ تا ۵۸۰ هزار تومان بود.
جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره های داخل سايت سابين پروتئين تماس حاصل فرمائید 

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

سبد خرید