تامین مرغ به اندازه کافی در سطح شهر

مرغ به اندازه کافی در سطح شهر وجود دارد و حتی گاهی با مازاد مرغ در میادین نیز مواجه هستیم در بسیاری از موارد مرغ تامین شده ولی مشتری نبوده و مجبور شدیم مرغ های مازاد در میادین را منجمد کنیم.
در میدان عمده فروشی بهمن، قیمت مرغ برای واحدهای صنفی کیلویی ۷۳ هزار تومان بوده که باید با قیمت ۷۸ هزار تومان عرضه شود اما در میادین میوه وتره بار هر کیلو مرغ با نرخ  ۷۵ هزار تومان بدست مصرف کنندگان می رسد که در صورت مشاهده تخلف، برخوردهای لازم با واحد متخلف صورت خواهد گرفت.
در شرایط طبیعی روزانه تهران به ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ تن مرغ نیاز دارد و در ایام خاص مانند ماه رمضان، تاسوعا و عاشورا، مصرف مقداری بالا می‌رود و البته در برخی ایام نیز مصرف کاهش می‌یابد بنابراین نیازمندی‌ها کمی متغیر است، ولی مدیریت می‌شود و در سامانه میدان بهمن متوسط روزانه ۳۲۰ تن و در کل تهران بالاتر از ۱۲۰۰ تن مرغ توزیع می شود.
همچنین در حدود ۱۵ فروشگاه زنجیره‌ای مانند سپه، رفاه، اتکا و شهروند مرغ به اندازه کافی تامین شده و با قیمت مصوب عرضه می‌شود و در کنار آن کمبودهای ۱۶ شهرستان استان تهران را نیز از میدان بهمن تامین کردیم.
برای تامین مرغ هیات ها و نذورات در این ایام هماهنگی خاصی را با امور مساجد و اداره کل تبلیغات اسلامی داریم مبنی بر اینکه قسمتی از مایحتاج مورد نیاز هیات‌ها مانند برنج، شکر، گوشت و مرغ را بصورت متمرکز در اختیار آنها قرار دهیم که می‌توانند با نامه امور مساجد و یا مراجعه مستقیم به اداره تبلیغات اسلامی اقلام مورد نیاز خود را تحویل بگیرند و هماهنگی‌هایی نیز بین فرمانداری، جهادکشاورزی، امور مساجد و اداره کل تبلیغات اسلامی انجام شده است که مقادیر مورد نیاز هیات ها نیز از سنوات قبل برآورد شده و هیات ها می توانند با مراجعه مستقیم یا به وسیله مباشرین از سردخانه ها اقلام مورد نیاز خود را دریافت کنند.
جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره های داخل سايت سابين پروتئين تماس حاصل فرمائید

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

سبد خرید