دام 4

سرمایه‌گذاری در صنعت دام و طیور کشور

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته از اول مرداد آغاز شده و تا چهارم مرداد در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.
نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته با وجود تلاقی با دهه نخست محرم، استقبال خوبی را هم در داخل و هم در عرصه بین‌المللی داشته و ۱۴ کشور اروپایی و آسیایی و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و خارجی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند که با توجه به اعمال تحریم‌های ظالمانه‌ بر علیه کشور در این سال‌ها، انتظاری برای برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور با این وسعت وجود نداشت اما بخش خصوصی نشان داد بیش از انتظار توانمند است.
۱۰۰ درصد صنعت دام و طیور کشور توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و هر مقدار مشکل در این بخش وجود داشته باشد تولیدکنندگان با تلاش و بهره‌گیری از فناوری و دانش روز کشور را بی‌نیاز خواهند کرد و تولیدکنندگان ما با همت و توان بالا پای سفره مردم ایران ایستاده‌اند و از امنیت غذایی کشور دفاع می‌کنند.
۶۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه اعم از واحدهای تولیدی، کارخانه‌های دام و طیور، شرکت‌های تولید مکمل و واکسن و صنایع مرتبط با دام و طیور در این صنعت به کار گرفته شده است که صنعت دام و طیور رکورد دار سرمایه‌گذاری در کشور می باشد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره های داخل سايت سابين پروتئين تماس حاصل فرمائید

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

سبد خرید